Tytuł projektu:
E-courses for English Teachers
Kierownik/Koordynator:
dr Elwira Lewandowska
Instytucja finansująca projekt:
Komisja Europejska
Konkurs, program, przedsięwzięcie:
Erasmus+, KA2
Wysokość środków finansowych ogółem przyznanych na realizację projektu:
901 900,91 zł
Numer projektu:
2020-1-SK01-KA226-SCH-094259
Okres realizacji:
01.03.2021-28.02.2023
Partnerzy projektu:
• Nadácia Aspekt, Słowacja – koordynator Projektu
• Ostravska Univerzita, Czechy
• Teacher.sk, s.r.o., Słowacja
Informacje o projekcie:
Projekt e-CET (e-Courses for English Teachers) to dwuletnia inicjatywa opracowana przez konsorcjum czterech partnerów z trzech krajów: Aspect Foundation i Teacher.sk ze Słowacji, Ostrava University (OSU) z Czech i Akademii Techniczno-Humanistycznej z Polski, finansowana z programu Erasmus+ w ramach działań ukierunkowanych na stworzenie innowacyjnych rozwiązań w kontekście edukacji. W projekcie e-CET biorą udział przedstawiciele nauk humanistycznych uczelni wyższych, nauczyciele -praktycy oraz partner specjalizujący się w obszarze doradztwa, projektowania i wdrażania rozwiązań e-learningowych oraz analizy danych z doświadczeniem w sektorze publicznym i prywatnym. Dzięki temu zespół ma charakter interdyscyplinarny, a spotkanie przedstawicieli nauki i biznesu pozwala na wielostronne, wieloaspektowe i zintegrowane spojrzenie na zagadnienie edukacji nauczycieli języków obcych oraz daję gwarancję skuteczności w ramach wypracowanych rezultatów. W obecnych czasach, postępująca rewolucja informacyjna mająca realny wpływ na obecne społeczeństwo, a także na gospodarkę opartą na wiedzy wymaga poszukiwania coraz to nowych, szybszych i efektywniejszych metod edukacji. Poprzez zastosowanie różnorodnych narzędzi metodycznych i metodologicznych, zespół projektowy skupia się zwiększenia kompetencji dydaktycznych i metodycznych nauczycieli języka, którzy wymagają wsparcia w procesie maksymalizacji wykorzystania swojego potencjału pracowniczego..
Dyscyplina:
językoznawstwo
Status:
W trakcie realizacji
pokaż więcej
pokaż mniej